Veelgestelde vragen

Wij vinden het vanzelfsprekend dat je bij het maken van een product soms vragen hebt. Daarom hebben we al een aantal vragen voor je op een rijtje gezet, geselcteerd op categorie.

    Uitgelicht

  • KAN IK EEN GEDEELTE VAN MIJN DOCUMENT AFDRUKKEN IN KLEUR EN DE REST IN ZWART-WIT?

    Nee, dit is productietechnisch niet mogelijk.
  • WELK TYPE DOCUMENT ADVISEREN JULLIE?

    Bij verschillende producten kun je een Word document uploaden. Wij adviseren, indien mogelijk, bij deze producten gebruik te maken van een pdf-bestand. Hierdoor heb je meer zekerheid dat de juiste opmaak en lettertypes worden afgedrukt. Mocht dit niet lukken, dan raden wij je aan om, tijdens het bestellen, goed te kijken naar het voorbeeld dat wij genereren op basis van je Word document.
  • KAN IK MIJN BESTELLING MET SPOED LATEN PRODUCEREN?

    Ja, je kunt in de winkelwagen voor een kleine meerprijs de optie spoedproductie kiezen. Bekijk onze actuele levertijden op onze levertijden pagina.
  • Kan ik mijn bestelling ook ergens afhalen?

    Ja, je kunt je bestelling afhalen bij ons aan de Osloweg 75 in Groningen.
  • WANNEER KAN IK MIJN BESTAND UPLOADEN?

    Bij documenten kun je het bestand meteen uploaden. Bij overige producten kun je het bestand uploaden nadat de betaling is voltooid.

    Producten

  • Zijn alle vermelde prijzen inclusief BTW?

    Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.
  • Kan ik een gedeelte van mijn document afdrukken in kleur en de rest in zwart-wit?

    Nee, dit is productietechnisch niet mogelijk.
  • Wat is het verschil tussen de verschillende documenten?

    Hier zit qua productopties geen verschil in, zo kun je later je upload makkelijk terugvinden in je bewaarde producten.
  • Kan ik kiezen uit verschillende soorten papier?

    Ja, je kunt kiezen uit 3 verschillende soorten papier. Dit zijn: mat, glad en offwhite. Klik op het blauwe vraagteken in de online besteltool voor meer informatie over de papiersoorten.
  • Kan ik kiezen uit verschillende soorten bindingen?

    Ja, je kunt bij onze producten kiezen uit verschillende soorten bindingen. Je kan kiezen uit: geniet gebrocheerd, spiraal (wire-o), softcover of hardcover. Klik op het blauwe vraagteken in de online besteltool voor meer informatie over de inbindmethodes.
  • Wordt mijn product enkelzijdig of dubbelzijdig gedrukt?

    Je kunt bij verschillende producten kiezen of je deze enkelzijdig of dubbelzijdig gedrukt wilt hebben in kleur of zwart-wit.
  • Kan ik afwijkende formaten bestellen?

    Ja, neem contact op en wij kijken graag met je naar de mogelijkheden.

    Aanleveren

  • Hoe kan ik mijn document aanleveren?

    Bij verschillende producten kun je een Word document uploaden. PDF bestanden uploaden is bij elk product mogelijk.
  • Welk type document adviseren jullie?

    Bij verschillende producten kun je een Word document uploaden. Wij adviseren, indien mogelijk, bij deze producten gebruik te maken van een pdf-bestand. Hierdoor heb je meer zekerheid dat de juiste opmaak en lettertypes worden afgedrukt. Mocht dit niet lukken, dan raden wij je aan om, tijdens het bestellen, goed te kijken naar het voorbeeld dat wij genereren op basis van je Word document.
  • MOET IK REKENING HOUDEN MET AFLOOP EN SNIJTEKENS?

    Bij onze documenten (scriptie, verslag, boek etc.) hoef je hier geen rekening mee te houden, dit wordt automatisch toegevoegd door ons systeem. Bij het overige drukwerk (visitekaartjes, bierviltjes etc.) staan de aanleverspecificaties op de productpagina vermeld.
  • Kan ik een Word document aanleveren?

    Ja, je kunt bij verschillende producten direct een Word document uploaden.
  • Kan ik een PDF bestand aanleveren?

    Ja, je kunt bij alle producten direct een PDF bestand uploaden.
  • Kan ik een Google Drive document aanleveren?

    Ja, je kunt in Google Drive je document exporteren als PDF bestand. Dit PDF bestand kun je vervolgens bij ons uploaden.
  • Kan ik een Open Office document aanleveren?

    Ja, je kunt in Open Office je document exporteren als PDF bestand. Dit PDF bestand kun je vervolgens bij ons uploaden.

    Levering

  • Wat is een garantielevering?

    Je bestelling wordt verzonden per koerier, waardoor er meer zekerheid is dat je bestelling op tijd in huis is. De kosten voor een garantielevering bedragen €20,-.
  • Kan ik mijn bestelling met spoed laten produceren?

    Ja, je kunt bij het afrekenen tegen een kleine meerprijs voor de optie spoedproductie kiezen.
  • Kan ik mijn bestelling ook ergens afhalen?

    Ja, je kunt je bestelling afhalen bij ons aan de Osloweg 75 in Groningen.
  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

    Ja, je kunt een ander adres invoeren bij het plaatsen van je bestelling. Dit kun je aanpassen bij stap 2 van de winkelwagen, 'gegevens'.
  • Wat zijn de levertijden?

    De levertijden hangen af van het product dat je besteld. Bekijk ons overzicht van levertijden voor meer informatie.
  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten hangen af van het product dat je besteld. Bekijk ons overzicht van de verzendkosten voor meer informatie. Is je orderwaarde hoger dan €30,-? Dan betaal je geen verzendkosten.
  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Wij sturen een e-mail wanneer wij je product verzenden. Neem contact op als je de status wilt weten van jouw bestelling.
  • ONTVANG IK EEN TRACK EN TRACE CODE?

    Bestellingen die worden verstuurd met PostNL (standaardverzending) ontvangen een e-mail met track & trace nummer. Bij een garantielevering ontvang je geen track & trace code.
  • Welke garantie krijg ik voor de levering?

    Wij hebben voor de levering van onze producten gekozen voor vaste leveranciers voor een optimale betrouwbaarheid. Helaas hebben wij geen directe controle over de operationele werkwijze van deze leveranciers. Daarom adviseren wij om altijd wat extra tijdsmarge in te bouwen, wanneer je jouw bestelling op een vastgestelde datum nodig hebt.

    Betalen

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Je kunt op verschillende manieren je bestelling bij ons betalen. Bekijk ons overzicht van betaalmethodes voor meer informatie.
  • Wordt de betaling veilig voldaan?

    Ja, we maken gebruik van een versleutelde verbinding waardoor privacygevoelige informatie beveiligd is.
  • Kan ik een kortingscode toevoegen aan mijn bestelling?

    Je kunt tijdens je bestelling een kortingscode invoeren. Je kan maximaal één kortingscode per keer toevoegen.

    Bestelling

  • Waar kan ik de bevestiging van mijn bestelling vinden?

    De bevestiging van je bestelling verzenden wij altijd naar je e-mailadres. Deze kun je dus bekijken in je e-mailbox.
  • Kan ik mijn geplaatste bestelling achteraf nog aanpassen?

    Ontdek je achteraf nog een typefout in je document of had je liever een ander product gekozen? Neem dan zo snel mogelijk contact op en wij helpen je graag verder.
  • Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

    De factuur van je bestelling verzenden wij altijd naar je e-mailadres. Deze kun je dus bekijken in je e-mailbox.
  • Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

    Neem direct contact op als je jouw bestelling wilt annuleren.
  • Er staat een spelfout in de bestelling die ik heb ontvangen, wat nu?

    Neem direct contact op, zodat wij zo snel mogelijk kunnen zorgen voor een oplossing.
  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

    Neem direct contact op als je jouw product niet hebt ontvangen volgens onze gestelde levertijden. Wij lossen dit zo snel mogelijk op.
  • MIJN PRODUCT IS NIET NAAR WENS, WAT NU?

    Vervelend dat je product niet aan je verwachtingen voldoet. Zou je ons een foto van de klacht kunnen mailen i.c.m. het ordernummer en klachtomschrijving? Dan gaan we het voor je oplossen.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem direct contact op.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Veilig en betrouwbaar shoppen bij Studentendrukwerk