Artboard 1
ACTIE 15% korting op alles , nog dagen! Lees meer

Neem contact op met Studentendrukwerk

Veelgestelde vragen

Aanleveren

  • Ik krijg een foutmelding dat het formaat van mijn bestand niet juist is
  • Deze melding krijg je als het formaat van het aangeleverde bestand niet voldoet aan het door ons gevraagde formaat uit de aanleverspecificaties. Probeer het formaat aan te passen in het gebruikte ontwerpprogramma voor een optimaal resultaat. Lukt dit niet? Dan kan je ook gebruik maken van deze online tool: https://docupub.com/pdfresize/.

  • Ik wil meerdere PDF bestanden samenvoegen, hoe doe ik dit?
  • Het samenvoegen van PDF bestanden kan makkelijk via deze online tool: https://www.pdfmerge.com/. Controleer het bestand wel eventjes na het samenvoegen.

  • Welk type document adviseren jullie?
  • Bij verschillende producten kun je een Word document uploaden. Wij adviseren, indien mogelijk, bij deze producten gebruik te maken van een pdf-bestand. Hierdoor heb je meer zekerheid dat de juiste opmaak en lettertypes worden afgedrukt. Mocht dit niet lukken, dan raden wij je aan om, tijdens het bestellen, goed te kijken naar het voorbeeld dat wij genereren op basis van je Word document.

  • Moet ik rekening houden met afloop en snijtekens?
  • Bij onze documenten (scriptie, verslag, boek etc.) hoef je hier geen rekening mee te houden, dit wordt automatisch toegevoegd door ons systeem. Bij het overige drukwerk (visitekaartjes, bierviltjes etc.) staan de aanleverspecificaties op de productpagina vermeld.

Levering

  • Wat voor garantie krijg ik voor de levering?
  • Wij hebben voor de levering van onze producten gekozen voor vaste leveranciers voor een optimale betrouwbaarheid. Helaas hebben wij geen directe controle over de operationele werkwijze van deze leveranciers. Daarom adviseren wij om altijd wat extra tijdsmarge in te bouwen, wanneer je jouw bestelling op een vastgestelde datum nodig hebt. Wil je zeker weten dat je bestelling op een bepaalde datum binnenkomt? Vraag dan bij onze klantenservice naar de garantielevering.

  • Met welke leverancier wordt mijn pakket verzonden?
  • Onze bestellingen worden standaard verzonden met PostNL. PostNL levert je pakketje in 98% van gevallen de volgende werkdag. Ze mogen er echter 5 werkdagen over doen. Houd hier rekening mee tijdens het plaatsen van je bestelling! Wil je 100% zeker weten dat je pakketje op tijd komt? Vraag dan bij onze klantenservice naar onze garantielevering.

  • Garantielevering
  • Wil je gegarandeerd je bestelling op tijd in huis hebben? Vraag dan bij onze klantenservice naar de mogelijkheden voor een garantielevering. Je bestelling wordt dan met een koerier verstuurd en je hebt gegarandeerd je bestelling op tijd in huis. De kosten voor een garantielevering bedragen €35,-.

  • Ontvang ik een track & trace code?
  • Ja, als je bestelling met onze standaard verzendmethode wordt verstuurd ontvang je automatisch een track & trace via de mail als je pakketje hier de deur uitgaat.

Preview

  • Komt de digitale preview exact overeen met het gedrukte resultaat?
  • Nee, de digitale preview is er zodat je de indeling van je document kan controleren. Het kan voorkomen dat de preview kleine verschillen vertoont met de werkelijke druk. Houd dus altijd goed rekening met onze aanleverspecificaties. Het gaat hier om een digitaal voorbeeld in lage resolutie, wij zullen de aanleverde PDF gebruiken voor het drukken.

  • De digitale preview blijft hangen op 0%, wat moet ik doen?
  • Het verwerken van een bestand kan soms wat langer duren, we raden aan om eventjes te wachten. Duur het echt heel lang? Stuur onze klantenservice dan even een berichtje.

  • Waarom zijn er extra wit pagina’s te zien in de preview?
  • Als je hebt gekozen voor een soft- of hardcover is de binnenkant van het omslag niet bedruk baar. Dit zal worden getoond als een witpagina. Het binnenwerk (pagina 2 van je document) begint altijd op de eerste rechts liggende pagina.

  • Ik zie blauwe vlakken in de digitale preview, wat nu?
  • Onze digitale preview kan geen gescande afbeeldingen of screenshots tonen. Dit heeft te maken met dat deze extensies niet worden ondersteund door de applicatie. Het bestand wordt echter wel goed afgedrukt. De preview functionaliteit is bedoeld om de indeling te controleren.

Betaling

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
  • Je kunt op verschillende manieren je bestelling bij ons betalen. Bekijk ons overzicht van betaalmethodes voor meer informatie.

  • Kan ik een kortingscode toevoegen aan mijn bestelling?
  • Je kunt tijdens je bestelling een kortingscode invoeren. Je kan maximaal één kortingscode per keer toevoegen.

BESTELLING

  • Waar kan ik de bevestiging/factuur van mijn bestelling vinden?
  • De bevestiging en je factuur van je bestelling verzenden wij altijd naar je e-mailadres. Deze kun je dus bekijken in je e-mailbox en in je klantaccount.

  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
  • Neem even contact met ons op, dan zoeken we het voor je uit!

  • Mijn product is niet naar wens, wat nu?
  • Vervelend dat je product niet aan je verwachtingen voldoet. Zou je ons een foto van de klacht kunnen mailen i.c.m. het ordernummer en klachtomschrijving? Dan gaan we het voor je oplossen.

  • Maandag08:00 - 20:00 uur
  • Dinsdag08:00 - 20:00 uur
  • Woensdag08:00 - 20:00 uur
  • Donderdag08:00 - 20:00 uur
  • Vrijdag08:00 - 20:00 uur
  • Zaterdag09:00 - 17:00 uur
  • ZondagGesloten

Stel ons je vraag

Stuur je vraag via het contactformulier en wij nemen direct contact met je op.

Bel ons

Direct contact met een van onze medewerkers (lokaal tarief).

050 - 211 2027

Elke werkdag van 08:00 t/m 18:00.

Onze gegevens

  • Studentendrukwerk
  • Osloweg 75
  • 9723 BJ Groningen
  • Postbus 5203
  • 9700 GE Groningen
  • NL37INGB0006141685
  • BIC: INGBNL2A
  • K.v.K. Groningen nr. 02046279
  • BTW NL 00.75.16.988.B.01
Locatie Studentendrukwerk

Aanmelden nieuwsbrief

Veilig en betrouwbaar shoppen bij Studentendrukwerk